Veel gebeurt! - Reisverslag uit la Nucia, Spanje van sanne venne - WaarBenJij.nu Veel gebeurt! - Reisverslag uit la Nucia, Spanje van sanne venne - WaarBenJij.nu

Veel gebeurt!

Blijf op de hoogte en volg sanne

15 April 2014 | Spanje, la Nucia

Ik zal weer is wat van mijn zelf laten horen! In de tussen tijd zijn pap en mam hier al weekje geweest wat natuurlijk veel te vlug ging! Woensdag de eerste dag dat ze hier waren woensdag zijn we naar Benidorm geweest en hebben we daar rondgekeken en lekker rustig aan gedaan. Daarna zijn we terug gegaan naar het appartement om om te kleden enzo. We hadden al besloten dat we alle avonden uit eten zouden gaan want het was toch een soort van vakantie. Dus s 'avonds zijn we wezen eten bij een grill restaurant en dat smaakte naar meer! Die avond kregen we regen met zand er in vanuit de Sahara dus alles onder het zand. De volgende dag donderdag zijn we een route van 90 km door de bergen gaan rijden met op de route allemaal bezienswaardigheden. Ik kon het niet laten en heb zelf ook nog een stukje gereden. S 'avonds zijn we naar Calpe gegaan een dorpje dat aan de haven ligt en bekendstaat om zijn lekkere vis, als je er dan toch bent moet je dat gelijk maar even proberen. En ik kan je zeggen het is een aanrader want hij was lekker. Vrijdag gingen we naar Alicante met de tram het duurt even voor dat je er bent zo'n 75 min. ong. maar hij mooie route langst de kust dus genoeg te zien. Eenmaal daar aangekomen zijn we naar een overdekte markt geweest waar je verse vis, vlees, groente fruit en brood kon kopen erg leuk om een keer een Spaanse markt mee te maken. Daarna zijn we een bakje koffie gaan drinken met een stuk gebak erbij. Toen we dat op hadden hebben we door Alicante gestruind en van alles bekeken. S 'avonds besloten we dat het tijd werd om een keer Paella te eten want je kunt Spanje niet verlaten zonder dat te hebben gegeten, dus rond half 10 op naar de Paella. Hij smaakte goed maar het was niks aparts rijst met kruiden groente vis en kip. Zaterdag waren we er alle drie moe van en hadden we geen zin om nog een uitje te doen, na dat we lekker hadden uitgeslapen hebben we een beetje rond gelopen hier in de omgeving en hebben ik ze stage laten zien voor zo ver het kon. Het was die dag goed weer dus s 'middags zijn we naar Benidorm gegaan en hebben lekker over het strand gewandeld wat gedronken en souvenirtjes gekocht voor de twee achterblijvers. S 'avonds hadden we afgesproken met Sofieke haar moeder en zus om uit te gaan eten. We gingen naar een echt Spaans tapas straatje waar het super druk lekker chaotisch en iedereen door elkaar heen was dus echt op zijn Spaans, maar het smaakte HEERLIJK! Toen met zijn alle nog wat rond gelopen en bij de English square wezen kijken, dat zijn de straten waar de Engelse opstap gaan als ze hier een weekend komen zuipen. Het is leuk om een keer te zien en om het mee te maken volgend weekend ben ik er ook te vinden want het is een beleving op zich! Daarna weer naar huis nog wat drinken en naar bed want pap en mam moesten er om half 5 uit om het vliegtuig te halen dus ik er ook uit om ze uit te zwaaien. toen snel terug naar bed om nog een paar uur te slapen. Die zondag hadden we een avond dienst. Daarna van maandag tot vrijdag vroegen diensten gehad, wat me in Nederland nooit lukt middag dutje te doen ging die week prima stoel in de zon en ik was weg. Vrijdag avond werd gevraagd of we mee uit eten gingen nou daar zijn we altijd we voor in! We gingen met een ong. negen man allemaal Nederlandse studenten die hier stage lopen eten bij de japanner waar je voor 13,- onbeperkt kon eten en drinken wat je wou en zo lang als je wou. Daarna met de bus terug naar Alfas waar we met zijn alle nog een drankje hebben gedaan bij Robins nest. Zaterdag weer naar Alfas om onze spullen te dumpen bij Simone en Sterre, daarna met zijn vieren naar Benidorm om wat te eten. Toen weer terug naar Alfas en lekker met een filmpje op de bank. S 'avonds gingen we pizza halen omkleden en klaar maken om op stap te gaan. Het was weer een geslaagd avondje! Zondag uitgeslapen en daarna met zijn vieren naar het strand lekker een hele dag niks doen. Maandag een avond dienst gewerkt en vandaag en morgen vrij. Dan ben ik nog maar twee weekjes hier en eigenlijk wil ik hier nog wel blijven.

• 16 April 2014 - 09:16

Tante Stien:

het werk valt dus wel mee .maar ik lees wel dat je ook geniet nu je daar bent zo moet het ook.
    geniet nog van de laatste weken daar .
    groetjes van ons

• 16 April 2014 - 23:15

Anneke Den Brok:

Hoy Sanne

Wat leuk die reisverslagen van je.
    Je hebt het wel super naar je zin, maar het zijn ook heel afwisselende werktijden,daarom kun je
    ook van je vrije tijd genieten en is het zeker niet saai.
    Papa en Mama hadden ook mooie dagen gehad met jou.
    Sanne geniet nog van de laatste weken en wij wensen je hele fijne paasdagen!!!

Groetjes van de Buren.

• 17 April 2014 - 10:49

Tante Diny:

Hoi Sanne ,

Misschien iets om nog eens terug te gaan.Je kunt in jou verslag lezen dat je het naar je zin hebt.
    We hoorde al van pap en mam dat het voor jou een mooie ervaring is dus geniet nog maar lekker dan zien we weer gauw in schayk
    Gr uit Nistelrode