We horen hier al echt thuis. - Reisverslag uit la Nucia, Spanje van sanne venne - WaarBenJij.nu We horen hier al echt thuis. - Reisverslag uit la Nucia, Spanje van sanne venne - WaarBenJij.nu

We horen hier al echt thuis.

Blijf op de hoogte en volg sanne

28 Maart 2014 | Spanje, la Nucia

Maandag dachten we lekker naar het strand te gaan en daarna lekker uit eten, komen we bij het strand vinden we het zo koud dat we net zo als alle Spaanse snel een lange broek en een trui hebben aangedaan. Was wel grappig om te zien want zo kun je precies zien wie de Engelse toeristen zijn in hun hemdjes jurkjes en bikini´s. De rest van de week hebben we avond diensten dus lekker heel de week uit kunnen slapen. Vanavond de laatste avond en dan een lekker lang weekend van drie dagen. Zaterdag moeten we er vroeg uit want dan gaan we met de groep van Estudiantes 'Costa Blanca' (Stage In Spanje) een bemiddelings bureau tussen Spanje en Nederland voor stages een bergbeklimmen en daarna boven op de berg picknicken. S ´avonds is gevraagd of we mee op stap gaan in Benidorm tuurlijk zijn we van de partij. Zondag houden we denk ik een rust en was dagje. Maandag zijn we ook nog vrij en dan willen we met de tram naar Denia om eens te kijken hoe het daar is. Dan Dinsdag nog een avonddienst als we dan klaar zijn kunnen we de wijn vast klaar zetten voor ons pap en mam die dan vier dagen komen.

• 28 Maart 2014 - 15:34

Willemien Den Brok:

Wij lezen iedere keer jou berichtjes.zo te zien en te horen heb je het daar goed naar je zin.straks heb je geen zin mer om naar huis te gaan maar hier is het ook mooi weer.groetjes ome leo tante willemien.

• 28 Maart 2014 - 16:45

Tante Stien:

hoi sanne ik lees dat je geniet van je stage .
    geniet er ook van als pap en mam er zijn hou die maar een beetje in de gaten met al die spaanse mannen en vrouwen ze zeggen dat ,dat mooie zijn
    groetjes van ons

• 28 Maart 2014 - 17:59

Je Mamie:

Hallo Sanne en Sofieke

we wensen jullie veel plezier morgen en niet teveel drinken met het uitgaan.
    vergeet geen foto's te maken dan kunnen wij ook mee genieten van dit avontuur

groetjes de Vennekus

• 29 Maart 2014 - 16:25

Ankie:

Veel plezier in spanje!!!!