bijna weekend! - Reisverslag uit la Nucia, Spanje van sanne venne - WaarBenJij.nu bijna weekend! - Reisverslag uit la Nucia, Spanje van sanne venne - WaarBenJij.nu

bijna weekend!

Blijf op de hoogte en volg sanne

14 Maart 2014 | Spanje, la Nucia

Vandaag de laatste avond dienst van deze week! Wat vind ik het leuk om hier te werken en wat gaat de tijd snel, Ik ben hier alweer bijna een week. Gisteren avond al een paar mensen zelfstandig naar bed gebracht. Ben benieuwd hoe het volgende week zal zijn met vier ochtenden om te werken vrijdag een dagje vrij en dan van het weekend ook weer werken. Maar nu eerst genieten van dit weekend, morgen lekker met de bus naar Benidorm lekker naar het strand en hopelijk naar de zon want die schijnt hier ook al 3 dagen niet. Maandag na stage gaan we met Willemien naar Benidorm om zuster pakken te kopen waar ze hier in werken en om een drankje te drinken. Vanavond of morgen ook weer een keer Skype met thuis na 4 dagen is kijken hoe alles er daar voor staat. Wat krijg je van deze mensen ook veel waardering als je iets voor ze doet, bij een vrouw kregen we hele dure parfum opgespoten omdat we haar geholpen had en ze wou ons lekker laten ruiken en door de ander wordt je geknuffeld gewoon kei leuk om mee te maken! Met mijn Duits gaat het ook al beter, je hebt hier ook niks anders als Duits want als we naar de tv kijken moet het ook in het Duits. Aan de ene kant wel goed want zo pik je het eerder op en kun je het ook beter verstaan en spreken omdat je wel moet.

• 15 Maart 2014 - 16:43

Annekedenbrok:

Hoy Sanne

Je ziet wel dat ik al aardig op de hoogte ben,erg leuk om dit te volgen.

Fijn dat je het werk en de stage zo leuk vindt en dat het zo gewaardeerd wordt.

Ik wens je een gezellig weekend en tot er weer iets op de site komt.

Groetjes van ons.