eerste dagje! - Reisverslag uit la Nucia, Spanje van sanne venne - WaarBenJij.nu eerste dagje! - Reisverslag uit la Nucia, Spanje van sanne venne - WaarBenJij.nu

eerste dagje!

Blijf op de hoogte en volg sanne

10 Maart 2014 | Spanje, la Nucia

Het eerste dagje zit er ook alweer op! Wij kijken ons ogen uit hoe mooi het hier is. Op de stage plek lopen zoveel nationaliteiten rond dat je niet weet in welke taal je ze moet aanspreken. Ook zijn er best veel Nederlandse bewoners, en het is dan ook leuk om die te ontmoeten want hun vinden het leuk om Nederlanders te spreken. Voor de verder rest vandaag nog niet zo veel gedaan, koffer uitgepakt lekker relaxen en het gebouw een beetje ontdekken. S 'middags hebben we kennis gemaakt met onze stage begeleidster Willemien ook een Nederlandse vrouw dus dat komt makkelijk uit met de opdrachten. Zij is ook zo lief geweest om met ons naar de LIDL te rijden omdat die goedkoper is als de lokalen supermarkt. Dus wij hebben voor de rest van de week te eten en volgende week rijd ze weer met ons op en neer om boodschappen te gaan doen. Ook neemt ze voor ons volgende week een paar Hollandse broden mee, omdat de Spaanse niet zo lekker smaken en snel uitdrogen. Zo kunnen we het invriezen en hebben we brood voor een week. Vanavond voor het eerst zelf gekookt aubergine met paprika en een kipfilet dit alles gebakken in lekker olijfolie. Morgen begint de eerste stage dag en dan beginnen we lekker met een avond dienst, net zo als de rest van de week trouwens en van het weekend lekker de omgeving ontdekken.

• 12 Maart 2014 - 12:16

Diny Bonnet:

Hoi Sanne Fijn dat de eerste indruk al goed overkomt nu nog het werk maar dat zal ook wel goed komen
    .Gr Tante Diny

• 16 Maart 2014 - 09:18

Tante Stien:

hoi sanne ik lees uit je eerste verslag dat jullie het daar wel gaan maken leer wat en geniet ook op zijn tijd groetjes van ons