laatste stage dag. - Reisverslag uit la Nucia, Spanje van sanne venne - WaarBenJij.nu laatste stage dag. - Reisverslag uit la Nucia, Spanje van sanne venne - WaarBenJij.nu

laatste stage dag.

Blijf op de hoogte en volg sanne

24 April 2014 | Spanje, la Nucia

Vanavond is het alweer mijn laatste avond dienst en dan zit de buitenlandse stage er op. 7 weken is eigenlijk te kort en ze gaan ook zo vlug! Na vandaag nog 5 dagen vrij waarin we nog allemaal leuke dingen gaan doen, vrijdag naar de watervallen en winkelen, zaterdag avond voor de laatste keer opstap en maandag paardrijden in de bergen. Ook heb ik nog 5 dagen om Marthe het Spaanse leventje te laten zien! Ze had besloten dat ze hier nog graag heen wou komen dus komt ze vanaf vandaag tot volgende week dinsdag. Kei Gezellig natuurlijk!

Tot over een paar daagjes in Nederland!

• 24 April 2014 - 13:48

Anneke:

Hallo Zussen v.d. Venne

Marthe als je stiekem gaat kunnen wij jou geen goede reis en fijne vakantie wensen, dus
    doen we het zo.

Wij wensen jullie super mooie dagen en een goede thuisreis!!!!

Groejes en tot dinsdag van de Buren.

• 24 April 2014 - 13:50

Diny Bonnet:

Hoi Sanne,
    Geniet nog lekker de laatste dagen en Marthe natuurlijk ook.
    Ik heb genoten van al je leuke verhalen, Bedankt.
    We zien je thuis wel weer en dan horen we het wel weer.
    Goede reis naar huis
    Gr Tante Diny

• 24 April 2014 - 16:12

Stien Habraken:

hallo dames geniet van de dagen samen in spanje en een goede thuisreis gr ook van ome tyni

• 24 April 2014 - 17:06

Willemien V. Weert:

Zo dames van der Venne, jullie nemen het ervan. Lekker samen in Spanje de boel onveilig maken. Ik ben jaloers maar wens jullie heel veel plezier. Tot ziens