bergbeklimmen en stappen. - Reisverslag uit la Nucia, Spanje van sanne venne - WaarBenJij.nu bergbeklimmen en stappen. - Reisverslag uit la Nucia, Spanje van sanne venne - WaarBenJij.nu

bergbeklimmen en stappen.

Blijf op de hoogte en volg sanne

30 Maart 2014 | Spanje, la Nucia

Zo de berg hebben we ook gehad! Gisteren 4,9 kilometer berg op gelopen tot een hoogte van 700 meter op de berg van Altea. Toen we boven waren stonden er allemaal Spaanse tapasjes op ons te wachten. Daarna 700 meter naar beneden , toen we beneden waren zijn we nog wat wezen drinken bij iemand die het georganiseerd had. Toen met de bus naar Alfas del pi en daar zijn we met zijn allen nog wat wezen eten. Daarna snel met de taxi naar huis omkleden opfrissen om daarna op stap te gaan in Benidorm. Hebben we het Spaanse nacht leven ook weer gezien. Vandaag doen we lekker helemaal niks op de was en de afwas na dan.

• 31 Maart 2014 - 10:02

Tante Stien:

jullie kunnen de afwas voor je moeder laten staan heeft die ook wat te doen als ze er is.

• 31 Maart 2014 - 10:43

Diny Bonnet:

Hoi Sanne,
    Mooi een actief weekendde nu je eigen voorbereiden op het bezoek van jullie pap en mam.
    Geniet ervan we lezen wel hoe het bevallen is
    Gr Tante Diny

• 31 Maart 2014 - 11:52

Willemien V. Weert:

Nou Sanne dat klinkt allemaal heel goed! Het was toch voor stage en niet voor vakantie dat je naar Spanje ging??? Maar je hebt groot gelijk, genieten waar het kan deze kans krijg je maar een keer. Veel plezier komende dagen met je vader en moeder op bezoek.
    Groetjes, Willemien