alweer een week voorbij - Reisverslag uit la Nucia, Spanje van sanne venne - WaarBenJij.nu alweer een week voorbij - Reisverslag uit la Nucia, Spanje van sanne venne - WaarBenJij.nu

alweer een week voorbij

Blijf op de hoogte en volg sanne

23 Maart 2014 | Spanje, la Nucia

Wat gaat de tijd toch snel! Er is alweer een week voorbij. Deze week veel geleerd en veel mogen zien. In Spanje kennen ze niet de opleiding die wij doen maar kennen ze alleen of verpleegster of ziekenverzorgster. Als je een verpleegkundige bent mag je alleen verpleegtechnische handelingen uitvoeren en medicijnen uitdelen. En als verzorgende mag je ook echt alleen maar mensen wassen. Deze week mee gekeken met het katheteriseren van een man, het verzorgen van verschillende wonden, en het aanleggen van een infuus. Van het weekend ook gewerkt en morgen lekker een dagje vrij, en daarna een rustig weekje met 4 avonddiensten.

• 23 Maart 2014 - 21:20

Tante Diny:

Hoi Sanne,
    Fijn dat je zoveel leert We komen net van de verjaardag van papa thuis hoorde dat je volgende week
    Vakantiegangers hebt en lekker vrij bent. Geniet van een paar dagjes vrij en de visite.
    Gr Tante Diny

• 27 Maart 2014 - 17:20

Berry TK:

Hallo Sanne

leuk om te lezen, joh, hoe het je vergaat! Fijn dat het merendeel van je ervaringen positief zijn!
    Gebruik je tijd goed, geniet van dit verblijf enne... ógen en óren goed open-houden!
    groeten
    Berry TK