begin van een nieuwe week. - Reisverslag uit la Nucia, Spanje van sanne venne - WaarBenJij.nu begin van een nieuwe week. - Reisverslag uit la Nucia, Spanje van sanne venne - WaarBenJij.nu

begin van een nieuwe week.

Blijf op de hoogte en volg sanne

17 Maart 2014 | Spanje, la Nucia

Tijd voor een nieuw verhaaltje, zodat jullie ook weer weten hoe het er voor staat! Van het weekend zijn we lekker naar Benidorm geweest en hebben we even lekker op het strand gelegen een beetje rondgestruind en ons zelf verwent met lekker eten. We waren met de bus heen gegaan alleen die had ons maar ergens langs de weg afgezet en dat was dan de halte, alleen waren wij vergeten goed om ons heen te kijken waar het precies was. Dus toen we naar huis wouden waren we wel in de goede straat alleen we wisten niet meer precies waar we waren uitgestapt nog even gezocht maar kregen het toch niet gevonden. Toen hebben we maar een taxi aangehouden en die heeft ons naar huis gebracht na dat hij de weg had gevonden want die wist hij niet. Zondag hebben zijn we lekker in ons appartement gebleven en hebben we niet veel gedaan. Vandaag moesten we weer stage lopen dus vroeg uit de veren! De wekker ging om 6 uur, dat was lang geleden dus weer even wennen. Op stage hebben we eerst de mensen verzorgt van 8 tot 11 daarna gaat de eerste groep lunchen tot half 12 en daarna de andere groep tot 12 uur. Daarna ga je mensen naar het restaurant brengen aan de over kant en wordt de eten ´s kar gehaald want de mensen eten tussen de middag warm. Als ze klaar zijn met eten rond 1 uur half 2, gaan een paar mensen even rusten in bed en je gaat mensen naar het toilet helpen. Dan is het ongeveer 2 uur kwart over 2 en dan ga je overdragen op de avond dienst tot ong. kwart over 3. Dan is de dag alweer voorbij! Om half 5 werden we opgehaald door onze stage begeleidster om witte pakken te kopen voor stage, haar dochtertje was ook mee om ons te ontmoeten. Het duurde een uur voor dat we die pakken hadden, Spanjaarden zijn nou eenmaal niet gewend om efficiënt te werken en vliegen van hot naar haar door de winkel om iedereen te helpen. Toen we die hadden zijn we nog even lekker een cappuccino gaan drinken aan het strand en hebben we geprobeerd het in het laatste streepje zon te gaan zitten. Toen onze stage begeleidster hoorde dat we nog naar de supermarkt moesten wou ze niet dat we met al die zware spullen de berg op zouden lopen dus hebben we ook nog inkopen gedaan in de supermarkt. Uit eindelijk waren we om tien over half 8 thuis en moesten we nog eten, maar om 8 uur had ik ook afgesproken om te Skype met thuis. Dan maar een tomaten soepje met stokbrood met brie en pesto. Tot kwart voor 9 geskypt en toen kon ik eindelijk beginnen aan de ondertussen kouden soep, een paar happen soep maar hij was niet meer lekker dus dan maar stokbrood en een paar gebakken worstjes. En nu onder het schrijven lekker aan het toetje een bevroren danoontje mmmm.......... Dadelijk niet al te laat naar bed want morgen ook weer vroeg op.

• 18 Maart 2014 - 16:48

Diny Bonnet:

Hoi Sanne,
    Elke keer lees ik met genoegen jou verhaal
    Hier is het weer wat minder dus geniet er maar van
    Tot horens Gr Tante Diny

• 18 Maart 2014 - 22:08

Karima:

Hoi Sanne,
    Enorm leuk om via deze manier te lezen
    hoe het met je gaat en hoe je buitenlandse stage
    bevalt. Geniet er lekker van. Veel groetjes van
    Je klasgenoten en Rudi. Veel plezier op stage.
    Veel groetjes aan Sofieke.

Karima je mentor

• 20 Maart 2014 - 20:59

Peter Geerts:

Ik begrijp dat je je niet verveelt. Ook niet in je vrije tijd. Leer je ook nog om je heen te kijken als je in onbekend gebied bent. Wel leuk en spannend als je zo onbezorgd reist.
    Nog veel (leer)plezier. Gr. Ome Peter.

• 23 Maart 2014 - 09:38

Iris Bonnet:

Hee Sanne,

Wat een leuke verhalen! Geniet er maar goed van.

Groetjes Iris