stage. - Reisverslag uit la Nucia, Spanje van sanne venne - WaarBenJij.nu stage. - Reisverslag uit la Nucia, Spanje van sanne venne - WaarBenJij.nu

stage.

Blijf op de hoogte en volg sanne

11 Maart 2014 | Spanje, la Nucia

Vandaag was de eerst keer dat we echt stage moesten lopen, we wisten helemaal niet wat we konden verwachten dus we waren benieuwd! We kwamen daar aan en we gingen overdragen. Er was een collega jarig geweest dus we hadden gebak en champagne. daarna moesten we anderhalf uur wachten in de personeelskamer want onze stage begeleidster had een verplichte brand cursus, toen ze daar van terug kwam hebben we met zijn alle koffie gedronken. De koffie was op dus we konden aan het werk we begonnen met de mensen eten geven, maar dat was makkelijk want er hoefde maar twee mensen geholpen te worden en alles was al gesmeerd en klaar gezet. Er zijn hier alleen maar Nederlandse en Duitse cliënten, en het Duits gaat me best goed af. Alleen de collega's onderling praten tegen de een Duits tegen de anders Spaans en tegen ons Engels/Duits/Nederlands. Na dat de mensen hadden gegeten begonnen we met ze naar bed brengen dan moet je in je eentje 13 mensen helpen die allemaal tegelijk naar bed willen en lopen te roepen op de gang dat je op moet schieten. toen we daar mee klaar waren was het half negen en hebben we nog een paar bellen gelopen. Onze stage begeleidster hoefde maar tot 9 dus mochten wij toen ook naar huis. Geen pauze betekend wel dat je om 9 uur nog moet eten, huppakee maar goed dat we een kant en klare lasagne hebben mee genomen uit de winkel, die in de oven dan even lekker douchen en dan eindelijk eten! Daarna nog wat door de Duitse tv zenders gezapt en dan toch maar lekker naar bed, vandaag voelde ik mijn eigen niet helemaal lekker dus lekker onder de wol.